Tuesday, April 22, 2014

MART MENEKŞELERİ,YAĞMUR SONRASI,BÖĞÜRTLEN KIŞI VE SARAH JIO

















Ne zamandır kitap okumak istiyor ama kafanıza töre bir şeyler bulamadıysanız,biraz kafa dağıtmak hikayenin içinde kaybolmak,heyecanlanmak,kelimelerin arasında kaybolmak istiyorsanız sarah jıo tam size göre.

Uzun zaman kitap okumaya ara vermiştim çünkü kişisel gelişim ve mesnevi tarzın dışında başka tarz okuyamıyordum işte tamda o sıra doğum günümde arkadaşımdan mart menekşeleri hediye geldi ve anlatım dilini ve hikayeyi çok beğendim yazarın diğer çıkan kitaplarını da bekleyip aldım ve zevkle okudum.

Şimdi size uzun uzun kitapların özetini anlatacak değilim, sadece roman okumak istiyor ve sürükleyici etkileyici kitap arıyorsanız bu kitapları muhakkak okuyun derim.

Benim favorim hepsi aslında, ama sanki yağmur  sonrası bir tık önde.




















No comments:

Post a Comment