Saturday, November 30, 2013

toplu iğne kutusuyla havlu kenarı nasıl yapılır video

Selam sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün toplu iğne kutusuyla havlu kenarı nasıl yapılır video yazisini sunmaya karar verdik.



Merhabalaaaarrrrrrr,


Iste benim bogazli kazaklarim. Tabi bunlari bogazli giyemedigim icin hepsinin bogazlari degisik sekillerde kesildi. 



toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 1
 Ama oncesinde hemen belirteyim, dokunusundan dolayi kesildiginde ilmekleri atmadigi icin (ki tekstil sektorunde buna hamur  diyorlar)  her  modeli gonul rahatligi ile kesebilirsiniz.


toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 2


Evet kankamla kafa kafaya verip her kazak icin bir model belirledik, ve benim sahane cizimimle :) kagida dokuldu:


toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 3


Ama gordugunuz gibi ne yazikki ben herzamanki aceleciligimden kaynaklanan gereksiz atraksiyon ile hepsini katlettim. Okadar derin kesmisimki bogazlari ne yaptiysam yakasini pacasini bir araya getiremedim. Atmayada kiyamadigimdan dolabin bir kosesinde yeni olusumlarini bekliyorlar :(


toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 4


toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 5



Bu kazagimda bogazliydi biliyorsunuz ve ilk degisimi bu sekilde olmustu. (daha onceki postumda paylasmistim) Ama yakayi kapali kestigim icin giydigimde onde potluk olustu, mecburen yaka'dakileri sokup, yakayi biraz daha oymak zorunda kaldim. 


toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 6


Tabi yakayi oyunca kenar oyasi kisa kaldi, bende mecburen yesil kazagimda uyguladigim igne ile zincir modelini uygulamak zorunda kaldim.



toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 7



toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 8


Sislerim uzun zamandir orda burda surunup duruyordu. Bende marketten aldigim iki tane tuz kutusundan birinin altini keserek ustuste koyup bantladim.


toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 9


Ve yapiskanli kagit ile kaplayip, sislerime yuva yaptim. Ufakligida tiglar icin:) Gariplerim surunmekten kurtuldular. Eeee onlarda yerini yurdunu bilsinler dimi ama? :)))


toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 10




 Buda internetten buldugumuz,  yegenim icin mezuniyet elbisesi olarak dikilecek modelimiz.  Henuz renk secimi yapilmadi, renk belirlenince kumasida belirlenecek insallah. :))


toplu igne kutusuyla havlu kenari nasil yapilir video 11


Eveeeetttt bir postun daha sonuna geldik, hadi bakalim musmutlu gunler sizinle olsun...





Bu konu hakkinda daha detayli bilgi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir kaynak : kasnak işi modelleri toplu iğneli

No comments:

Post a Comment