Monday, January 6, 2014

Flormar - Passionate Dots / Jel Eyeliner.


Merhaba.

Flormar'ın Passionate Dots koleksiyonundan çıkan ürünlerini önceki yazılarımda tanıtmıştım, şimdi sırada jel eyelinerı var.

* Renk olarak ambalajın içerisinde lacivert gözükse de aksine koyu bir mavi gibi.

* Ambalaj olarak serinin diğer ürünleri gibi gerçekten güzel.

* Ucunda gördüğünüz üzere fırçasıyla beraber geliyor ve fırçası işe yarıyor, özellikle ince fırçalarla eyeliner çekmekte zorlananlara uygun olduğunu düşünüyorum, ayrıca bir yere giderken yanınıza ayrıyetten fırça almanıza gerek yok, bu yönüyle çantaya at çık.


flormar passionate dots jel eyeliner 1


* Yapısı sert değil, bu çekim işini kolaylaştırırken elinin ayarı olmayanlara (ben de öyleyim) zorluk çıkarabilir, o kadar ki yağ gibi akıp gidiyor gözünüzde.


flormar passionate dots jel eyeliner 2


* Renk verme açısından aslında pigmentasyonu elinizle denediğinizde gayet yüksekken garip bir şekilde ilk kat liner çekiminde net olarak ''mavi'' tonu ortaya çıkmıyor, aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz üzere ben iki kat olarak uyguluyorum, tam rengi yakalamak istiyorsanız iki kat gitmenizi tavsiye ederim.

* Kalıcılık olarak ise; her zaman dediğim gibi gayet kuru göz kapaklarım var, buna rağmen çok uzun süreli benimle beraber olmadı, normalde çektiğim eyelinerlar ile rahat 8-9 saati götürürken bunun ile 4-5 saat birlikteydim, akmadı, uçmadı ama rengin belirginliği azaldı, bu yüzden yağlı göz kapaklarında vereceği sonucu sadece tahmin edebiliyorum.


flormar passionate dots jel eyeliner 3



 İki kat halinde liner olarak uygulanmış hali;






flormar passionate dots jel eyeliner 4


Yapısı o kadar yumuşaktı ki ben de color tattoolar gibi tüm gözüme uygulamaktan kendimi alamadım, gece makyajlarında smokey makyajlara baz olarak kullanabilirsiniz, aşağıdaki fotoğrafta ben baz olarak kullanıp üzerine lacivert bir far sürmedim, direk eyelinerın kendisi var, yani böyle bile yeterli olabiliyor, üstüne bir de göz altlarıma da ince bir şekilde dağıtarak uyguladım.


flormar passionate dots jel eyeliner 5






Bu ürünün serinin önceki tanıttığım ürünlerine kıyasla daha zayıf olduğunu düşünüyorum, buna rağmen ben bu eyelinerı iki kat uygulamaya üşenmem derseniz rengi güzel ve fırçası gayet iyi.

Sevgiler.

* Ürün deneyimleyip yorum yapmam üzere Flormar tarafından gönderilmiştir, tekrardan teşekkür ederim. Yorumlarım yukarda gördüğünüz üzere tamamen kendime ait olup, artısıyla eksisiyle objektiftir.

No comments:

Post a Comment